سرپرست جدید دفتر مدیریت امور شهر استانداری ایلام معارفه شد

ایسنا/ایلام با حضور معاون عمرانی استانداری ایلام مراسم تکریم و معارفه مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری ایلام برگزار و از خدمات رضا دارابی تقدیر و مهدی میرزابیگی به عنوان سرپرست معارفه شد.

«سعید هژبری» معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام امروز سه شنبه یکم آبان ماه 1403،  در این جلسه مسئولیت را یک امانت دانست که با تلاش و کوشش باید از آن به خوبی صیانت کرده و به نفر بعدی تحویل داد و اظهار کرد: جناب دارابی در دوران مسئولیتشان در امور شهری استانداری با اشراف بر قوانین و شرایط عمومی پیمان ها، نظارت بر پروژه ها و تاکید بر برنامه ریزی، یکی از مدیران با تدبیر بود که بویژه در اربعین حسینی منشأ خدمات و ایجاد رضایتمندی مطلوبی بود.

وی ضمن آرزوی موفقیت برای آقای میرزابیگی در مدیریت امور شهری، افزود: با وجود پیگیری های صورت گرفته در استانداری جهت تمدید مآموریت آقای دارابی، متاسفانه مأموریت ایشان توسط سازمان برنامه و بودجه کشور تمدید نشد و خدمات شهری استان از مدیریت وی محروم شد که بدین وسیله برای ایشان آرزوی موفقیت داریم.

معاون استاندار ایلام بر اهمیت مدیریت امور شهری در توسعه استان و توانمندسازی شهرداری ها و انجام امورات مردمی تاکید و اظهار کرد: هیچ وقت یک مدیر به تنهایی موفق نخواهد شد و باید سایر همکاران به آقای میرزابیگی در انجام مأموریت ها کمک کنند.

انتهای پیام

نظرات

captcha